auto-oversatt: Veldig vennlig og hjelpsom eier. Sanitæranleggene er veldig rene og moderne. På grunn av størrelsen på banen er det også sanitærcontainere. Disse er ganske funksjonelle, men fine. Et skikkelig trivelig sted for oss (par 60+). Det er en restaurant på stedet med god, jordnær mat og virkelig rimelige priser - hva mer kan du ønske deg? Vi kommer definitivt tilbake!
Vil jeg komme tilbake: Ja
Siste besøk: Mai 2026