Ställplats Lerum - Anmeldelser
DENPAkei 10.06.2026
Plassen ligger ved en innsjø, men også ved E20, så du kan også høre kjøretøyene.
Du kan sove godt i bobilen om natten, det er bare om dagen at bilene forstyrrer avslapningen din litt.
Du kan vaske deg under et tak utenfor.
Det er sitteplasser, men bare utenfor og ikke under tak.
Sanitæranleggene er svært moderne, romslige og rene.
Vil jeg komme tilbake: Ja
Siste besøk: Juni 2026
Siste besøk: Juni 2026