Tubbehaugen Camping - Anmeldelser
RiRo 04.06.2026
Jeg kan bare være enig med de tidligere høyttalerne, plass, utsikt, kjøkken, sanitæranlegg alle topp. Ubegrenset dusjer, så varme som du vil og til og med en hylle for dusjutstyr.
At du kan leie spill, fiske og bruke et utvalg av båter er ikke en selvfølge. Eslene er et stort høydepunkt, det er så hyggelig når de løper rundt mellom bobilene.
Jeg likte spesielt campingplassens "husregler", som er skrevet på en så vennlig måte, bare forespørsler og tilbud, ingen instruksjoner eller noen form for streng tone. Det er bare måten du blir ønsket velkommen og behandlet på av de vennlige eierne.
Vil jeg komme tilbake: Ja
Siste besøk: Juni 2026
Siste besøk: Juni 2026
kat76 10.08.2024
Siste besøk: August 2024
Julia90 13.07.2024
Vil jeg komme tilbake: Ja
Siste besøk: Juli 2024
Siste besøk: Juli 2024
campi 25.06.2024
Vil jeg komme tilbake: Ja
Siste besøk: Juni 2024
Siste besøk: Juni 2024
BoSch 05.09.2023
Sanitæranleggene er ikke de mest moderne, men absolutt godt vedlikeholdt. Det er to små sanitærbygninger, og i minst én av dem er det bare EN dusj.
Vil jeg komme tilbake: Ja
Siste besøk: September 2023
Siste besøk: September 2023
wurmwichtel 26.07.2023
Stien ned til innsjøen ligner stedvis en eventyrskog og minner her og der om filmscener med Luke Skywalker og mester Yoda på Dagobah.
Et strålende turområde! Anbefales på det sterkeste hvis du ikke har lyst på hektisk action.
Hvis været er for dårlig, er opplevelsesbassenget i Gol (ca. 20 km vestover) et must.
Vil jeg komme tilbake: Ja
Siste besøk: Juli 2023
Siste besøk: Juli 2023
Joergs 23.07.2022
Vi kunne parkere campingvognen vår på terrassen med utsikt over innsjøen. Det er veldig vindfullt der (stedet ligger i en høyde på 850 meter), men jeg kan anbefale det hvis det er gratis.
Det er en stor eng bare for telt.
Det er en sanitærblokk med vask, vaskerom, en unisex dusj og to unisex toaletter og en annen med dusj og tre toaletter hver. Det kan hende du må stå i kø for dusjene.
Vi dro også på en kort fottur med et esel, som jeg anbefaler. For barn er det en sandkasse, husker og en sklie.
Dusjer er inkludert.
Robåt, pedalbåt og kajakk med redningsvest inkludert. Du kan svømme i sjøen, men bare på bryggen, ingen strand. Det tar omtrent 5 minutter å gå til sjøen.
Det er et tømmepunkt for bobiler.
Det er flere turstier i umiddelbar nærhet med flott utsikt over vidda mellom Bergen og Oslo.
Jeg kan absolutt anbefale det og vil komme igjen.
Vil jeg komme tilbake: Ja
Siste besøk: Juli 2022
Siste besøk: Juli 2022
Kiim 24.06.2022
Hytta var funksjonelt innredet, du kunne ha laget mat og du kunne brette ut sofaen for to personer til. Sanitærfasilitetene var rene. Det er en innsjø i nærheten hvor du kan ta en pedalbåt fra campingplassen.
Ellers er det ikke mye som skjer i området, men det er et fint alternativ for folk på gjennomreise.
Vil jeg komme tilbake: Ja
Siste besøk: Juni 2022
Siste besøk: Juni 2022
tlspruit 27.08.2019
Siste besøk: August 2019
jensslangen 02.08.2018
Vil jeg komme tilbake: Ja
Siste besøk: August 2018
Siste besøk: August 2018
Srbn 31.08.2018
Vil jeg komme tilbake: Ja
Siste besøk: August 2018
Siste besøk: August 2018