auto-oversatt: Det hele er fortsatt litt statisk... ...for ikke å si humørløst. Området er vakkert, ved vannet. Stedet er pent (asfalt for campingvogn, gress for sete) sanitæranlegg er rene og tilstrekkelige. Vi spiste et deilig måltid i restauranten deres, og smakte på et deilig hjemmebrygget øl! Også herfra de mange sykkelstiene for å utforske området.
Vil jeg komme tilbake: Ja Siste besøk: Mai 2026
0
Campinganlegget:
Omgivelser:
Fritidsaktiviteter:
Hytter / Rom:
Sanitærfasiliteter:
Pris - Ytelse:
Pedi2511.06.2025
auto-oversatt: Denne campingplassen er ny og fortsatt i stor grad under oppbygging. Den flotte campingplassen er solgt, og nå er det bygget et nytt område ca. 50 meter foran den. Feriehyttene er vanntette, og bobilene står på asfalten bak dem (uten utsikt over vannet). Sanitæranleggene er skitne og forholdet mellom pris og ytelse er ikke riktig - det er synd