auto-oversatt: La oss si det slik: Banen har åpenbart hatt sine beste år og trenger etter min mening en grunnleggende overhaling/oppfriskning. Jeg kan ikke dømme hyttene. Resepsjonen er veldig vennlig, og det er fritt valg av standplasser. Som eneste gjest var jeg ikke bortskjemt med valgmuligheter. Alle plassene er ganske ujevne, strømtilkoblingene er Schuko, så en adapter til CEE kan være nødvendig. Jeg klarte meg uten strømtilkobling. Sanitæranleggene er "fra de beste årene (se ovenfor)", men er rene. WLan fungerer. Plassen ligger rett på E4, støyen er umiskjennelig, men tålelig. Alt i alt, men rett og slett for dyrt for €50/natt (1 person, 1 bobil)! Derfor bare en mellomlanding på min videre rute.
Vil jeg komme tilbake: Nei
Siste besøk: Juni 2026