Stellplatz Travemünder Landstraße - Recensioner
Jocksi 29.05.2026
Inga sanitära anläggningar. Möjlighet att tanka och tömma färskvatten för husbilar finns. Det finns också elstolpar. Ställplats men alldeles för dyrt.
Skulle jag komma tillbaka: Ja
senaste besök: Maj 2026
senaste besök: Maj 2026