Märchencamping - Recensioner
Sabineberlien 06.06.2026
Sanitetsanläggningarna är mycket föråldrade, herrtoaletterna var trasiga när vi var där i mitten av maj och i slutet av maj var de fortfarande trasiga. Poolen var inte fylld med vatten i slutet av maj, trots sommartemperaturer. Det ger intrycket att operatören inte har något intresse av att investera något i anläggningen, vilket är mycket synd, eftersom denna anläggning verkligen har potential.
Skulle jag komma tillbaka: Ja
senaste besök: Maj 2026
senaste besök: Maj 2026
millakd 22.05.2025
Skulle jag komma tillbaka: Ja
senaste besök: Maj 2025
senaste besök: Maj 2025
NynkeStellingwerf 17.08.2024
Enda nackdelen är att sanitetsutrymmena inte är superrena och ganska omoderna.
Skulle jag komma tillbaka: Ja
senaste besök: Augusti 2024
senaste besök: Augusti 2024
dolfi 03.06.2023
Skulle jag komma tillbaka: Ja
senaste besök: Juni 2023
senaste besök: Juni 2023