auto-översatt: Mycket ren plats, moderna och rena sanitära anläggningar. Vi tyckte att elen var för dyr, 5 dagar ca 25€, vi var knappt på plats och använde inte el för uppvärmning.
Tyvärr, så snart du vill vandra, måste du alltid gå en bit (1-2 km) längs huvudvägen.
Skulle jag komma tillbaka: Ja senaste besök: Maj 2026