auto-översatt: Mycket vänlig och hjälpsam ägare. Sanitära anläggningar är mycket rena och moderna. På grund av storleken på tonhöjden finns det också sanitetsbehållare. Dessa är ganska funktionella, men bra. En riktig feel-good plats för oss (par 60+). Det finns en restaurang på plats med god, jordnära mat och riktigt rimliga priser - vad mer kan man önska sig? Vi kommer definitivt att komma tillbaka!
Skulle jag komma tillbaka: Ja
senaste besök: Maj 2026