Ställplats Lerum - Recensioner
DENPAkei 10.06.2026
Platsen ligger vid en sjö, men också på E20, så du kan också höra fordonen.
Du kan sova bra i husbilen på natten, bara under dagen stör fordonen din avkoppling lite.
Du kan tvätta upp under ett tak utanför.
Det finns sittplatser, men bara utanför och inte under tak.
Sanitetsanläggningarna är mycket moderna, rymliga och rena.
Skulle jag komma tillbaka: Ja
senaste besök: Juni 2026
senaste besök: Juni 2026