auto-översatt: Vi skulle egentligen bara passera på väg till Raukfeld i närheten, men så hittade vi den här campingen, som inte är särskilt välbesökt under lågsäsong och har ett fantastiskt läge. Även utanför säsongen (vi var här i maj) kan du enkelt betala kontant i ett kuvert (275 kr inkl. el), eftersom receptionen är stängd. Det är säkert dyrare under högsäsong. Du kan parkera din husbil antingen under träd på strandstigen eller på en äng. Det finns alla faciliteter för vattenförsörjning och avfallshantering, men gråvattnet måste tömmas via en vagn som tyvärr aldrig får plats under vår husbil. Till duschar och toaletter har man tillgång till ett plastkort som finns i en låda vid ingången. Pengar måste sedan laddas på det för duscharna (vid maskinen).
Rekommenderas definitivt under lågsäsong!
Skulle jag komma tillbaka: Ja
senaste besök: Maj 2026