Grötvik Hamn - Recensioner
Karlchen1 30.05.2026
Parkeringen ovanför är utan el, men också billigare 230SEK.
Kan betalas med Easy Park.
Utsikten är fantastisk.
senaste besök: Maj 2026
fraurottlander 28.06.2025
auto-översatt: Enligt min mening är 300 kronor för en utsikt över en stenmur klart överdrivet.
Skulle jag komma tillbaka: Nej
senaste besök: Juni 2025
senaste besök: Juni 2025
Papamobil 05.06.2025
Incheckning och betalning via GoMarina-appen mycket enkelt.
Skulle jag komma tillbaka: Ja
senaste besök: Juni 2025
senaste besök: Juni 2025
tommexx 22.07.2022
Skulle jag komma tillbaka: Ja
senaste besök: Juli 2022
senaste besök: Juli 2022
hchr 31.08.2021
Skulle jag komma tillbaka: Ja
senaste besök: Augusti 2021
senaste besök: Augusti 2021
finibert 01.10.2020
Skulle jag komma tillbaka: Ja
senaste besök: Oktober 2020
senaste besök: Oktober 2020
MareikeUndTimo 08.10.2020
Skulle jag komma tillbaka: Ja
senaste besök: Oktober 2020
senaste besök: Oktober 2020