auto-översatt: Allt är fortfarande lite statiskt... för att inte säga moodless. Platsen är vacker, vid vattnet. Platsen är snygg (asfalt för husvagn, gräs för säte) sanitära anläggningar är rena och tillräckliga. Vi åt en utsökt måltid i deras restaurang och smakade en utsökt hembryggd öl! Också härifrån de många cykelvägarna för att utforska området.
Skulle jag komma tillbaka: Ja senaste besök: Maj 2026
0
Anläggning:
Omgivning:
Fritidsmöjligheter:
Stugor / Rum:
Sanitära faciliteter:
Prisvärdhet:
Pedi2511.06.2025
auto-översatt: Denna plats är ny och för närvarande fortfarande till stor del under uppbyggnad. Den vackra campingen har sålts och nu har ett nytt område byggts cirka 50 meter framför den. Semesterstugorna är vattentäta och husbilarna står på asfalten bakom dem (utan utsikt över vattnet). Sanitäranläggningarna är smutsiga och pris/prestandaförhållandet är inte det rätta - synd och skam
Skulle jag komma tillbaka: Nej senaste besök: Juni 2025