
Vi har varit här två gånger tidigare men då i slutet av säsongen då det varit obemannat. Andra gäster hjälpte oss då tillrätta. Nu fanns en finsktalande personal man som använde sig av barnbarn och Google translator så det gick mycket bra. En fin, välskött camping med all service man behöver. Bad, bastu, grillplatser, kök, lekplats för barn, båt mm. Vi återkommer garanterat igen!
Skulle jag komma tillbaka: Ja
senaste besök: Juni 2026