auto-översatt: Låt oss säga så här: banan har uppenbarligen haft sina bästa år och behöver enligt min mening en grundläggande översyn / uppdatering. Jag kan inte bedöma stugorna. Receptionen är mycket vänlig och det finns ett fritt val av platser. Som den enda gästen var jag inte bortskämd med valet. Platserna är alla ganska ojämna, strömanslutningarna är Schuko, så en adapter till CEE kan vara nödvändig. Jag klarade mig utan strömanslutningen. Sanitetsanläggningarna är "från de bästa åren (se ovan)", men är rena. WLan fungerar. Platsen ligger direkt på E4, bullret är omisskännligt, men uthärdligt. Sammantaget dock helt enkelt för dyrt för €50/natt (1 person, 1 husbil)! Därför bara en mellanlandning på min fortsatta rutt.
Skulle jag komma tillbaka: Nej
senaste besök: Juni 2026