Aabenraa Citycamping - Recensioner
Rolf-67 08.06.2026
Aabenraas gamla stadskärna är värd att se, annars gjorde vi inget annat.
På grund av sitt läge nära motorvägen, den snygga ledningen och tystnaden på natten kommer vi definitivt att besöka platsen igen.
Skulle jag komma tillbaka: Ja
senaste besök: Maj 2026
senaste besök: Maj 2026
harm1960 05.06.2025
, familjer och funktionshindrade. Du kan beställa färska rullar på morgonen. Vi betalade 33 euro för en övernattning med 2 personer, husvagn, bil och el. Wifi var inte bra på plats 30 i husvagnen, så sitt utanför.
Skulle jag komma tillbaka: Ja
senaste besök: Juni 2025
senaste besök: Juni 2025
elfe 10.06.2025
2 personer, 2 hundar, husvagn 8,5 m med tandemaxel, bil som dragfordon, vistelse i flera dagar
Ställplatser
Storlek -> delvis medelstor tomtstorlek
Jämnhet -> Platt och sluttande, ibland 3-5°
Underlag -> äng, delvis grus
Avloppsvatten
Skulle jag komma tillbaka: Nej
senaste besök: April 2025
senaste besök: April 2025
Henryk 29.08.2021
Skulle jag komma tillbaka: Ja
senaste besök: Augusti 2021
senaste besök: Augusti 2021
Miep 25.08.2021
Platserna såg bra ut och campingen hade en bra utformning. De sanitära anläggningarna var tillräckliga och rena.
Lekplatsen är mycket dåligt underhållen.
senaste besök: Augusti 2021
scandi 26.07.2021
Skulle jag komma tillbaka: Ja
senaste besök: Juli 2021
senaste besök: Juli 2021
Lomis 20.07.2019
Skulle jag komma tillbaka: Ja
senaste besök: Juli 2019
senaste besök: Juli 2019