Ställplats Lerum - Recensies
DENPAkei 10-06-2026
De camping ligt aan een meer, maar ook aan de E20, dus je hoort ook de voertuigen.
Je kunt 's nachts goed slapen in de camper, alleen overdag verstoren de voertuigen je ontspanning een beetje.
Je kunt je buiten onder een afdakje wassen.
Er is zitgelegenheid, maar alleen buiten en niet overdekt.
Het sanitair is zeer modern, ruim en schoon.
Zou ik terugkomen: Ja
laatste bezoek: Juni 2026
laatste bezoek: Juni 2026