auto-vertaald: Rustige plek, de nabijgelegen weg stoort niet. Bezetting half juni: "nul". Een reserveringsaanvraag die ik vooraf per e-mail had gestuurd, werd meteen beantwoord. Nieuwe, vlakke grindplaatsen voor campers, maar ook grasplaatsen. Stroomaansluitingen, wifi... alles in orde. Sanitair/douchecontainers (3) eveneens nieuw en schoon... bij volledige bezetting echter waarschijnlijk veel te krap. Over het algemeen een goede indruk... er wordt echter nog gewerkt en uitgebreid.
Zou ik terugkomen: Ja
laatste bezoek: Juni 2026