auto-vertaald: In juni 2026 hebben we met een caravan een dag op de camping doorgebracht. Het is een kleine camping met een relatief vlak grasveld. De camping is erg rustig, we waren de enige gasten. Rondom het grasveld maakte de camping geen verzorgde indruk, omdat er veel oud gereedschap rondslingert. In een huisje is er een heel kleine keuken met een afwasgelegenheid en één (1!) badkamer met douche, wastafel en toilet in één ruimte. De ruimtes waren redelijk schoon, maar er stonden nog spullen van eerdere gebruikers rondslingeren. De wifi werkte niet. Op het terrein staan bovendien nog twee containers, die er echter weinig uitnodigend uitzagen, zodat we er niet in hebben gekeken. We hebben 500 kronen betaald voor één nacht.
Zou ik terugkomen: Nee
laatste bezoek: Juni 2026