auto-vertaald: We hebben de camping drie nachten gebruikt op de terugreis en mochten vrij dicht bij het water staan, wat ondanks de zachte ondergrond mogelijk was met onze kleine T5. Het is eigenlijk meer een camping voor vaste kampeerders, ongeveer 90% van het terrein. De plaatsen voor mobiele kampeerders liggen voor de receptie aan de weg, waar niet veel verkeer is. Met Pinksteren was er veel bedrijvigheid en een avond met muziek die niet stoorde en voor 23:00 eindigde. Helaas blijven de douches met muntjes draaien, zelfs zonder waterverbruik (10 NKR voor 2 minuten). Er is geen keuken en we hebben niets gemerkt van WLAN. Vriendelijke verhuurder en de vaste bewoners waren ook vriendelijk. Rustige ligging en sfeer op het veld.
laatste bezoek: Mei 2026