auto-vertaald: Rustiek, schoon en goed onderhouden door toegewijde, vriendelijke vrijwilligers. Zie de website voor meer informatie. Ok, pal aan de E4, maar dat stoort mij persoonlijk niet. Winkelmogelijkheden op 1,5 km afstand, geen extra kosten voor sanitair, water, afvalverwerking. Naar mijn mening ideaal voor een tussenstop. Wifi is beschikbaar in de directe omgeving van de receptie. Goede prijs/prestatie overall!
Zou ik terugkomen: Ja
laatste bezoek: Juni 2026