Het is allemaal nog een beetje statisch.. om niet te zeggen sfeerloos. De plek ligt mooi,aan het water. De plek is keurig ( asfalt voor caravan, gras voor zitje) sanitair is schoon en voldoende. We hebben heerlijk gegeten in hun restaurant, en een lekker eigen gebrouwen bier geproefd ! Ook van hieruit de vele fietspaden om de omgeving te verkennen.
Zou ik terugkomen: Ja laatste bezoek: Mei 2026
0
Campingterrein:
Omgeving:
Vrijetijdsaanbod:
Hutten / Kamers:
Sanitaire voorzieningen:
Prijs - Kwaliteit:
Pedi2511-06-2025
auto-vertaald: Deze camping is nieuw en momenteel nog grotendeels in aanbouw. De prachtige camping is verkocht en er is nu een nieuw terrein gebouwd ongeveer 50 meter ervoor. De vakantiehutten zijn waterdicht en de campers staan op het asfalt erachter (zonder uitzicht op het water). Het sanitair is vies en de prijs-kwaliteitverhouding klopt niet - wat jammer