auto-vertaald: We zijn hier al twee keer eerder geweest, maar toen was het aan het einde van het seizoen en was er niemand aanwezig. Andere gasten hebben ons toen op weg geholpen. Nu was er een Finssprekende medewerker die de hulp van zijn kleinkinderen en Google Translate gebruikte, dus dat ging heel goed. Een mooie, goed onderhouden camping met alle voorzieningen die je nodig hebt. Zwembad, sauna, barbecueplaatsen, keuken, speeltuin voor kinderen, boot enz. We komen zeker nog eens terug!
Zou ik terugkomen: Ja
laatste bezoek: Juni 2026