auto-vertaald: Laten we het zo zeggen: de baan heeft duidelijk zijn beste jaren gehad en heeft naar mijn mening een grondige opknapbeurt nodig. Over de hutten kan ik niet oordelen. De ontvangst is erg vriendelijk en er is een vrije keuze aan staanplaatsen. Als enige gast werd ik niet verwend. De plaatsen zijn allemaal vrij ongelijk, de stroomaansluitingen zijn Schuko, dus een adapter naar CEE kan nodig zijn. Ik heb het zonder stroomaansluiting gedaan. Het sanitair is "uit de beste jaren (zie boven)", maar wel schoon. WLan werkt. De standplaats ligt direct aan de E4, het lawaai is onmiskenbaar, maar draaglijk. Al met al echter gewoon te duur voor €50/nacht (1 persoon, 1 camper)! Daarom alleen een tussenstop op mijn verdere route.
Zou ik terugkomen: Nee
laatste bezoek: Juni 2026