Märchencamping - Recensies
Sabineberlien 06-06-2026
Het sanitair is erg verouderd, de herentoiletten waren kapot toen wij er half mei waren en eind mei waren ze nog steeds kapot. Het zwembad was eind mei nog niet gevuld met water, ondanks de zomerse temperaturen. Het geeft de indruk dat de uitbater geen interesse heeft om iets in de camping te investeren, erg jammer, deze camping heeft echt potentie.
Zou ik terugkomen: Ja
laatste bezoek: Mei 2026
laatste bezoek: Mei 2026
millakd 22-05-2025
Zou ik terugkomen: Ja
laatste bezoek: Mei 2025
laatste bezoek: Mei 2025
NynkeStellingwerf 17-08-2024
Enige nadeel, het sanitair is niet super schoon en nogal verouderd.
Zou ik terugkomen: Ja
laatste bezoek: Augustus 2024
laatste bezoek: Augustus 2024
dolfi 03-06-2023
Zou ik terugkomen: Ja
laatste bezoek: Juni 2023
laatste bezoek: Juni 2023