Campingplatz Uentrop Helbach - Recensies
GeorgSchrenk 25-05-2026
Zou ik terugkomen: Ja
laatste bezoek: Mei 2026
laatste bezoek: Mei 2026
TobiL 08-05-2024
De camping is een beetje oud aan het worden. Het lijkt er echter op dat er nu aan modernisering wordt gewerkt. Er is een kiosk.
De grote weide voor tenten is helaas bedekt met distels, wat het opzetten niet bepaald gemakkelijk maakte.
laatste bezoek: Mei 2024