Campingplatz Hann-Münden - Recensies
StephanausKiel 12-05-2026
Zou ik terugkomen: Ja
laatste bezoek: Mei 2026
laatste bezoek: Mei 2026
MaNa 06-05-2023
Over het algemeen nogal luidruchtig door het verkeer dat over een nabijgelegen brug rijdt.
Sanitair vrij modern en schoon. Camping goed onderhouden.
Service op de camping beperkt tot het hoogst noodzakelijke. Inschrijven en klaar...
Alles wat je nodig hebt kun je ter plaatse krijgen.
Al met al voldoende om 2 nachten de oude stad te bezoeken.
Zou ik terugkomen: Nee
laatste bezoek: Mei 2023
laatste bezoek: Mei 2023