auto-vertaald: Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar. Sanitair is zeer schoon en modern. Vanwege de grootte van de plaats zijn er ook sanitaircontainers. Deze zijn vrij functioneel, maar prima. Voor ons (echtpaar 60+) een echte feelgood plek. Er is een restaurant op het terrein met een goede, nuchtere keuken en echt redelijke prijzen - wat wil je nog meer? We komen zeker terug!
Zou ik terugkomen: Ja
laatste bezoek: Mei 2026