auto-vertaald: Kleine parkeerplaats met grind; buiten zitten is vanwege de ruimte en de ondergrond nauwelijks mogelijk. Sanitair is nieuw en schoon. Ontbijt, tussen 8.00 en 10.00 uur bij te boeken, 15,- per persoon, we waren er om 8.20 uur en kregen helaas bijna niets meer te eten. Omgeving om te wandelen, fietsen en skiën top.
Zou ik terugkomen: Nee
laatste bezoek: Juni 2026