Aabenraa Citycamping - Recensies
Rolf-67 08-06-2026
Het oude centrum van Aabenraa is de moeite waard, verder hebben we niets gedaan.
Door de ligging dicht bij de snelweg, het nette beheer en de rust 's nachts zullen we de camping zeker nog eens bezoeken.
Zou ik terugkomen: Ja
laatste bezoek: Mei 2026
laatste bezoek: Mei 2026
harm1960 05-06-2025
, gezinnen en gehandicapten. Je kunt in de ochtend verse broodjes bestellen. Wij betaalden 33 euro voor een overnachting met 2 personen, caravan, auto en stroom. De wifi was op plek 30 in de caravan niet best, buiten zitten dus.
Zou ik terugkomen: Ja
laatste bezoek: Juni 2025
laatste bezoek: Juni 2025
elfe 10-06-2025
2 personen, 2 honden, tandemas caravan 8,5m, trekauto, verblijf van meerdere dagen
Kampeerplaatsen
Grootte -> deels middelgrote standplaats
Vlakheid -> vlak en hellend, soms 3-5°
Ondergrond -> Weiland, gedeeltelijk grind
Afvalwater
Zou ik terugkomen: Nee
laatste bezoek: April 2025
laatste bezoek: April 2025
Henryk 29-08-2021
Zou ik terugkomen: Ja
laatste bezoek: Augustus 2021
laatste bezoek: Augustus 2021
Miep 25-08-2021
Kampeer plaatsen zagen er goed uit en de indeling van de camping was prima. Sanitair was voldoende en schoon.
Speeltuin erg slecht onderhouden.
laatste bezoek: Augustus 2021
scandi 26-07-2021
Zou ik terugkomen: Ja
laatste bezoek: Juli 2021
laatste bezoek: Juli 2021
Lomis 20-07-2019
Zou ik terugkomen: Ja
laatste bezoek: Juli 2019
laatste bezoek: Juli 2019